Εξυπηρέτηση Πελατών Τεχνικού Τμήματος
Απαραίτητα Προσόντα
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση Customer Service ή Technical Support
- Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (κάτοχος Proficiency)
- Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (Office Suite, Internet, Microsoft Windows)
- Επιθυμητή η γνώση συστήματος ERP
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, διαχείρισης χρόνου και ομαδικό πνεύμα
- Αποτελεσματική εκτέλεση παράλληλων εργασιών
- Οργάνωση, αξιοπιστία, επαγγελματική συμπεριφορά
- Άδεια Οδήγησης και κατοχή μεταφορικού μέσου (έδρα εταιρίας Άγιο Στέφανο)
Η εταιρία προσφέρει
- Ικανοποιητικός μισθός
- Ιδιωτική ασφάλιση
- Εξαιρετικό εργασιακό κλίμα και σύγχρονες συνθήκες εργασίας
- Δυνατότητες εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρία