Εξυπηρέτηση Πελατών Τεχνικού Τμήματος

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση Customer Service ή Technical Support
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (κάτοχος Proficiency)
  • Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (Office Suite, Internet, Microsoft Windows)
  • Επιθυμητή η γνώση συστήματος ERP
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, διαχείρισης χρόνου και ομαδικό πνεύμα
  • Αποτελεσματική εκτέλεση παράλληλων εργασιών
  • Οργάνωση, αξιοπιστία, επαγγελματική συμπεριφορά
  • Άδεια Οδήγησης και κατοχή μεταφορικού μέσου (έδρα εταιρίας Άγιο Στέφανο)

Η εταιρία προσφέρει

  • Ικανοποιητικός μισθός
  • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Εξαιρετικό εργασιακό κλίμα και σύγχρονες συνθήκες εργασίας
  • Δυνατότητες εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρία